Ny färg, ny favorit.

Depends 136 är så ljuvlig. Alldeles
ljus rosa, sådär lagom rosa, så himla ljuvlig bara.


Eftersom jag fortfarande inte fått tag i bilderna sen jag va
uppe i Östersund så är jag fortfarande bitter.

Fick iaf detta helt oväntat från kollegorna från Cubus,
nu mera Järngänget. Vi satt på Pause och käkade och drack
vin och hade helt glömt att jag fyllt år och dom otroligt söta
tjejerna ger mig jätte fina ljuslyktor som passar i det Orientaliska
rummet och presentkort på Gina, plus att Jennies hade gjort ett
super fint kort.
Vi var ju inte bara kollegor utan vi blev alla riktigt bra vänner,
jag hörs ganska ofta med dom och dom käkar middagar ihop och umgås,
ibland alla tillsammans, ibland två och två. Så jäkla härligt tjejgäng!


Åsa skickade ett jätte fint kort till mig till min födelsedag,
Med en jätte varm och fin text.
Dock kom det samma dag som vi åkte så jag såg det när
vi kom hem.


Minns kom med en present på klassfesten och sa att det va en väldigt sen julklapp,
haha. En väldigt unerbar sådan, min ny favorit kaffekopp plus en
jätte fin ask som jag kan ha smycken i;)


Av kära Anneli och Emma fick jag presentkort på Cubus
och av familjen fick jag massa presentkort och den svarta
vaxduken jag önskat mig. Daniel gav mig min kära Escada, Sunset Taj,
och middag på Överste Mörner, gillar fan den restaurangen.

Redan 6maj, allt går så fort. Snart Eurovision, snart
kommer bror med familj, snart midsommar, snart semseter,
snart Peace and Love, snart är semestern över.



Kommentarer
Postat av: Minna

Ja men det va ju egentligen en julklapp, det va ju bara det att jag liksom aldrig skickade den haha! Sen va jag för fattig för att köpa en födelsedagspresent så det fick som bli lite av både och :)

2011-05-06 @ 17:29:57
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Haha, det va så roligt bara att du kom med en påse på klassfesten, med en julklapp i;) Superbra present!

2011-05-06 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0