Crap...

Vitt vin och snacks, vad räddar det en kväll som denna?
Inget...


Jag ska nog inte kolla på tävlingar för jag är
nog en dålig förlorare för jag blir så bitter, så bitter som
jag aldrig blir inom andra ting.

Okej, det var bara ett kval,
okej, Norges sångerska hade inte den bästa rösten,
okej, det va mest refrängen som var nåt då verserna
lät anningen falska,
men jag tyckte/trodde ändå hon var klar att gå vidare,
jag tyckte ändå hon va helt underbar,
fan...

Jag tänker inte lägga in kvällens sämsta bidrag,
ni kan se själva på youtube,
men jag kan säga att de va Grekland och det kan
vem som helst intyga om.
Jag fick mess från höger och vänster ikväll om att
Grekland var så sjukt dåliga, vilka går då vidare,
jo... Greklands värdelösa rapp med skitdålig pop.
Hur kan dom men inte Hon? Jag fattar verkligen inte...
Okej, jag är skit bitter nu men ändå, få mig att förstå!?

Vissa korn gick vidare som jag ville,
absolut inte guldkorn men korn, Serbien, Schweiz och Island,
dock tyckte jag Finland var ett guldkorn.
Finland sjunger om att rädda vår planet, och han vägrar bli
stylad i tävlingen, det väcker intresse nog för mig.



En annan sak, vet ni att förra årets vinnare crap-Lena
sjöng ALLA årets bidrag i Tysklands Melodifestival i år och
att hon såklart igen tävlar för Tyskland? Crap...


Torsdag står på tur, har absolut inga förhoppningar,
kan säga Sverige och Rumänien,
men bara för det lär dom inte gå vidare, och ja, jag är bitter!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag fattar inte heller att Grekland gick vidare. Jag diggade inte Norges jättemycket, men den va fan 100 gånger bättre. Jag tycker också att Finland va bra! Ser fram emot i morgon kväll!

2011-05-11 @ 22:13:34
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0