Valborg.

Valborg i all ära.
Daniel jobbade tyvärr kväll/natt. Annars
hade vi nog gått till Folkets Park och kollat på brasa
eller så hade jag tagit med Daniel till Sussa.
Men nu blev det en riktig tjejkväll med grillning,
marinad på min vita klänning, mys med Nikita, cider,
skratt, vitt vin, cigg, flams å trams, och mer skratt.


Cubus tjejer från City och Hageby plus 3andra tjejer.



Jag grillade som vanligt kyckling och hade marinerat
champinjoner och parika i red wina marinaden och det
blev super gott. Sussa fixa potatisgratäng och jag gjorde
vitlöksås och kantarell sås, Sofie gjorde sallad, Malin grillade
min kyckling ;)




Det va tavlan som skulle bli grejen på dessa kort men
men den blev inte så rättvis, haha.


Vackra, vackra Sandra Phil ♥


Vi körde gamla godingen "jag har aldrig".
Dock tyckte Johanna att man skulle ta säkra kort
så alla fick dricka medans Sussa tog påstående som
BARA hon hade gjort så hon fick berätta en historia till
alla hennes påstående, medans jag va nyfiken och tog
påstående för att se vad alla gjort- och inte.
Skratta skit mycke iaf.




Jag hade en svart tunika på mig ett tag eftersom min
klänning fick stänk av marinad.

La på ges, sköljde den, föna den, men fläckarna gick inte bort.
Så jag hade på mig den bakåfram, den va lika sydd
bak förutom att lappen satt där. Aja, det va den klänningen ;(

Vid tolv blev det utång och vi dansa en massa,
mycke folk va de ute. Det är ju öppet till 3 här
och vi kom hem yill Sussa kring halv 4 tror jag men då satte
vi hos å snacka i köket och jag tog min sista cider,
vet inte hur länge vi satt uppe, haha.

Skitkul Valborg, utan brasa dock.
Saknade dock Cicci och Mia.
Nikita va super duktig
och charmade tjejerna. Vi sov hos Sussa och
hade en lugn och skön morgon med Sussa innnan
hon skulle till jobbet 11.45.


Nu ska jag göra paj som blir matlåda imorn
sen blir det "Project Runway".

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hoppas sängen var sjön och att Nikita sov gott ni får komma någon gång när jag är där skulle vilja se Nikita (har ju it sätt henne någon gång) hon är ju så söt på kort!!! /Wilma!

2011-05-02 @ 21:02:57
URL: http://wilmasdag.blogg.se/
Postat av: Minna

Vilken mysig valborg! Och vad söt Nikita va som vanligt! Synd på klänningen dock :(

Men visst va det en sån från Gina va? Tur att du köpte den nyss för då finns dom ju kvar så du kan köpa en ny om du vill.

2011-05-02 @ 21:14:06
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Wilma det klart du ska få träffa Nikita, ska komma å hälsa på när du har mamma helg nåt framöver. Nikita sov bervid mig hela natten ;)



Ja Minna jag tror jag ska köpa en ny, det finns ju 2 Gina här i Linköping och 3 i Norrköping tror jag så finns den inte på ena stället så finns den kanske på ett annan (Norrköping Citys Gina har dock inte fått dom vita)

2011-05-03 @ 06:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0