Räddat liv!

Daniels bror Christian räddade
livet på sin arbetskollega.
Läs artikeln här
Vilken klippa du är!!

------------------------------------------------------
För vissa av er kanske det ha ungått att
den nya sommarplågan är här. Jag hörde den av en slump
på radion, la ut den på facebook och nu skickar jag å
kollegorna den över till varandra hela tiden.
Har även fått Renee att gilla den. Den har spridit sig med andra ord...
Den är ju så klart töntig i sig men ändå ganska rolig.
Kan se mig själv sitta och sjunga den med Renee på Peace and Love.
Ja, det är en fjortis låt, men när jag träffar min Renee får man fan va
hur lol man vill! Fnittra till ingenting, kedjeröka, pussas, sjunga Robyn högt,
dansa till sina egna låtar, ta massa bilder, m.m....



-----------------------------------------------------------------------------------------
BARA 2 VECKOR kvar till Eurovision song contest!!!
Kval 10 och 12 maj, finalen lördagen den 14 maj.
Sverige, Eric Saade, tävlar i semifinalen 2, alltså
torsdagen den 12 maj, fy fan va spännande!
Detta är ett utav mina favorit bidrag iaf:
(droppa dom vita dock, dom passar inte in)



Man har kunnat sitta i bikini några tillfällen här,
och jobbat i bara tunnt linne men igår, då jävla,
då jävla SNÖADE det!! ;(


Love.

Kommentarer
Postat av: A

Shit vad bra gjort av Christian!

Jag tyckte den där låten var riktigt dålig från början. Men sen har den växt på mig och nu tycker jag att den är rätt schysst:)

2011-05-04 @ 20:35:02
URL: http://tabularasa.blogg.se/
Postat av: Z

Jag tyckte också det va akir dålig i början, skrattade åt sen. Men nu, nu du, går den på högsta volym när Daniel inte är hemma ;)

2011-05-04 @ 20:38:46
Postat av: Minna

Dom brukar spela den där ligga-låten på P3. Vet faktiskt inte vad jag tycker om den än, men den lär ju bli en sommarplåga som man sjunger med i :)

Och: GO Christian!

2011-05-04 @ 21:27:40
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grete

Vill du ligga med mig då ska tydligen bli årets flaklåt, det kan jag verkligen tänka mig! Fulla studenter som skriker ut över stan :)

2011-05-05 @ 07:09:58
URL: http://allmyglory.blogspot.com
Postat av: Stora stygga Svärmor från det kalla landet i Norr

Älskar All of the above MEN!!!! Inte kedjeröka .. söta rara Zandra



(jajamoraltantenhar talat : ) rökte själv en cigg efter 12 års uppehåll å fick fett med skäll av min rökande och snusande söner !! )



Grete: Å jag kommer stå på trottoaren å sjunga me!

Kram på er!

2011-05-05 @ 13:44:53
Postat av: Z

JA Veronica, jag hörde att du hade rökt och Daniel blev inte glad, till mig har du inte erkänt det förrän nu fast de var 3veckor sen;)

Jag ska försöka att inte kedjeröka när jag sitter i solen på en festival med cider i handen och en Renee brevid mig ;)



Daniels yngsta bror tar studenten så svärmor kommer sjunga med i årets sommarplåga ;)



Grete: dom säger att denna låt är årets "Svenne bannan" (gillade aldrig den dock).

2011-05-05 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0