Helgon existerar inte, fatta de!

Jag tror på nåt sätt att man nånstanns blir
skadad för livet efter en otrohet. Jag tror det tar en liten
bit av själen och lämnar ett litet hål som aldrig kan fyllas igen.
Jag tror att man blir paranoid resten av alla relationer man
 någonsin kommer ha. Jag tror det förstör en resten av livet faktiskt.

Nej jag är inte bitter, bara ärlig.

Visst har jag förlåtit, men man kommer aldrig glömma. Aldrig faktiskt.
Nu tänker jag inte just på dig och att du förstört mig utan jag menar
dom flesta jag träffat, kommit i kontakt med eller haft förhållande med.
Men du va den som betydde mest för mig, vi hade många år.

Men nu ska inte jag vara nån jävla moralkärring,
jag är inget helgon, tror ingen är det,
det är väl ganska bevisat.
Finaste vänner har gjort dom finaste vännerna illa,
nu ska jag inte dra upp hela den skiten men ändå,
vi 5 splittrades för alltid, vi som känt varandra i åratal,
vi kommer aldrig bli vi igen...
Min finaste och absolut snällaste partner gick vilse för längesen
och för det kommer jag honom alltid klandra...

Det finns inga helgon, även om vi vid första ögonkastet tror
att dom finns så är det inte så.


Nej jag är inte bitter, bara ärlig och sjukt
trött på att vara förstörd för livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0