Festveckan!

Förra veckan fick jag besök x 2.
Först fick Renee för sig på tisdag eftermiddag att bila själv
från Östersund till Linköping. Gick skit bra, hon va framme 01
och vi snacka en massa sen blev det sängen.
Dagen efter åkte vi till Norrköping för att besöka
mitt jobb och jag ville bjuda på lunch. På vägen hem
skulle vi hälsa på Jossan som nyss flyttat ner, men det va fan
inte det lättste, jag som skillnad från Renee litar på båda
iPhone och GPS, först hamnade vi i cite, sen långt
ute på en typ åker (?), men fy fan va vi skratta, specielt när
Renee sa att hon kände igen sig där i öde marken, aja till slut hitta vi.
Sen på kvällen blev det till att ta en shot på LaScala sen gick vi på en
pub och satt ute hela kvällen med ett glas vitt ♥
Fick taxin att köra oss för 100kr, en bra kväll med andra ord. 




Åsa kom till mig på fredagen och då blev det maaasssa tjejsnacka
och vin/öl/cigg/skratt. På lördagen drog vi på shoppingrunda i Linköping city,
Åsa ville ha hjälp med kläder och hon hittade massor, skit kul ju!
Jag la band på mig själc och köpte faktiskt ingenting..(?).
På kvällen käkade vi paj, drack drinkar, myste, Åsa
wavade hela sitt hår och sen gick vi ut.

Vi skulle på Platens för det va 50% där hela kvällen för dom
skulle stänga för ombyggnad efter det, men kön va hur lång som helst
så vi gick till Platå och fan va kul de va, vi shakade men satt även i
sofforna och snacka om tjejsex och dylikt, haha, skit ba kväll va de,
fick taxin för 120kr denna kväll, de går de med ;)


Nu består det mest av att packa, fattar inte hur jag ska få ihop allt,
har ångest långt in i själen och kan inte sova om nätterna,
så satan va skönt det ska bli när jag är på plats!

Saknar Grim och hans familj, har tänkt extra mycket
på dom sista tiden men är sämst på att ringa... ;(



Kommentarer
Postat av: Minna

Vad roligt att båda kom och hälsade på!

2011-09-25 @ 12:49:27
URL: http://www.soramare.wordpress.com
Postat av: Z

Ja och nu är det din tur, har saknat dig länge nu!

2011-09-26 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0