Vad?

Stegen lät inte längre stolta som dom brukar göra i klackar,
det hördes bara som ett eko mot det träliknande golvet.

Han skulle alltså inte vara min chef längre?

Han skulle alltså inte leda mig längre?

Chef-kollega-vän
Sida vid sida i 3år var nu alltså över.

Tårarna gick inte att hålla tillbaka

men allt kunde jag inte släppa ut, inte där, inte då.

Tankspridd-förvirrad-frustrerad

Känner mig vilsen, mer än vanligt,

känner mig frusen, mer än vanligt...

Vet inte vad jag vill eller vart,

Funderar på att dra... varje dag.



Han ska alltså inte vara min ledare längre?


"Du är spännbandet kring Arctura."


   

Kommentarer
Postat av: Emma

My love, allt kommer lösa sig. Kanske du får det där andra jobbet och får testa på något nytt. Vad som än händer så kommer allt lösa sig.
I love you!

2008-04-02 @ 00:25:09
URL: http://banditqueen66.blogg.se
Postat av: Renée

va? ska jacob sluta??

2008-04-04 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0