Familjeträffar nästa.

Idag är det den 23:e dec och då fanns det tid att blogga.
Har jobbat ett maraton i nästan tre veckor,
pendlat varje dag mellan Guldfynd och Jackrabbit,
tur Daniel funnits för att hjälpa mig med Nikita.
Har slagit in alla paket förutom Daniels födelsedagspresenter.
Dricker lite vin, har färgat på det röda i håret,
och ska snart se på film.
Hade glöggbjudning och julklappsöppning med
tjejerna i söndags, fick massa fin klappar redan då.


Nu är julen här och jag har längtat..
Inte efter julmaten och klapparna utan efter
ledighet med Daniel och tid med familjen.
Imorgon åker jag å Daniel till mamma för jul-lunch,
tittar på deras jacuzzi som ej är klar, för rummet den skulle
vara i var missbedömt så vägg å tak är sågat(?)
Sen åker vi till Daniels pappa för att fira själva julafton.
Fikar till Kalle Anka, kring 18 kommer Christian och Marielle
med bäbisen och då äter vi, sen julklappar antar jag.
På juldagen åker vi å hälsar på pappa över dagen,
kanske träffar å byter julklappar med Åsa (?).
Tar med mig Emma å Renee till stan. Åker till Daniels mamma,
där vi äter julmat och har julklappsöppning igen, och träffar
förhoppningsvis bäbisen igen.
Sen åker jag till Renée för att snabbt ta några glas Diamant 
och sen Plaza.
Ledighet  å jul betyder inte alltid lugn å ro. 

Min bror sket i allt och drog på kryssning med sin kära,
kommer tillbaka på juldagen, men blir hos Jenny i Eskilstuna
nån dag för att sen komma upp med alla hennes saker för dom
har nämligen köpt en lägenhet i Lungvik, som dom då flyttar in i
tillsammans. Tur jag har körkort annars hade jag aldrig tagit mig iväg
till mamma lr pappa då jag alltid räknar med att åka med bror på julen.
Blir mycket åkande och besökande för Nikita ochså men hon brukar
bara vara mysig och nyfiken hos andra.


Nu---> fika för oss, sakagenmackor.
Ses.


Kommentarer
Postat av: Minna

God jul vännen! XOXO

2008-12-23 @ 22:27:42
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Grete

Önskar dig en riktigt riktigt god jul, och hoppas det nya året blir jättebra! Kramar från Barcelona

2008-12-24 @ 01:34:52
URL: http://petersdotter.bloggspace.se
Postat av: Sara

God jul, kära du!! :)

2008-12-24 @ 08:56:59
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Denice

God Jul på dig med lilla sockertopp! :D

En liten sak till mig? how come? :) fniss

2008-12-24 @ 11:11:12
URL: http://dede.blogg.se/
Postat av: Renée

Hoppas du haft en riktigt bra julafton gumman! Ses imorrn. Puss

2008-12-24 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0