Marie Lindberg-Trying to recall, ger fortfarande rysningar.

Julen är över å Nyår närmar sig med stormsteg.
Fick massa klappar jag önskat mig och annat smått
å gott. Presentkort 1000kr på BigTravel, guld vinglas,
parfymerna jag önskat, ny fårfäll, väder-almenacka, schlagerspel,
the-kanna, kuvertväska, pubmusik från Irland;), pengar, prestentkort
som gick till Xbox, Marilyn tavlor och ett marilynkit (dusch å bad stuff)
Hittade förut en resa till Egypten som jag dess värre inte hittar,
kanske inte finns längre men ska lägga lite energi på att hitta den
resan för det verkade så bra.

Lördag bjöd på helt otoligt god middag på
Dalwinnie, sedan många skratt med grabbarna.

Drack Melon twist till fördrink och åt lamm,blodigt, och
åt deras goda vitlöksbörd till, Daniel åt Tornedos.
Middagen följde med min goda kaffe drink, hälften
päroncongac och hälften baylies.
Sedan The Rock, Pause och News.


Håller på att kolla på säsong 4 av Lost,
som Daniel fick av mig å den är så jäkla
bra för vi har missat så många avsnitt som gick på
Tv:n så det är så himla spännande.

Fick veta igår att vi inte kan fira nyår som
vi trott. Självklart förstår jag men blir less att jag
fick veta det 3dagar innan. Skulle äta tre-rätters hos
Daniels mamma, spela spel och festa och skåla in det
ny året och sova där men nån är hyperallergisk så
Nikita kan inte följa.
Nu är ju Nikita en allergi-vänlig hund, både jag å Daniel är
egentligen allergiska men känner inte av henne nånting,
Men de argumentet orkar jag inte dra då jag förstår att
människor som är jätte allergiska säkert känner av ändå.
Svårt att skaffa hundvakt på Nyår och så. Antingen blir det
Nyår hemma lr så åker vi dit på middagen, sen hem å myser
å rastar tjejen sen sticker till Minna, då kan man gå
hem å rasta då å då.

(Nikita tappade sin första tand igår)
Nu vill jag---> Lost.

Kommentarer
Postat av: Dempa

Vackraste håret!

2008-12-29 @ 21:24:39
URL: http://dede.blogg.se/
Postat av: Minna

Men då kan ni ju komma till mig tidigare! =) XOXO

2008-12-30 @ 10:29:50
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser ut att ha de bra tjejen =)

2009-01-06 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0