Stuff.

Måste lägga upp lite bilder från förra helgen,
som ni andra ochså gjort har jag sett.
emma fyllde 23, och det firades vill jag lova.
Fika på Pause.


Zebra bison hare, middag på Jack Rabbit.


JellyShots, fest hos Emma.




Jag å Renee fösökte göra en puta-med-munnen-spärra-ögon-
Carolina-Gynning-bild





Okej, Haloween, I don´t give a damn!
Bryr mig inte överhuvudtaget i år, hade en skit
rolig fest förra året där alla klädde ut sig och åt
godsaker och den festen lever jag på i år.
Satsar mer på julen och hoppas att Nikita är så
pass mogen att jag kan ha julgran med dass pynt.

Första snön kom å ingen kunde bli gladare än Nikita.
För fösta gången på länge tyckte jag det var mysigt med snö,
även om kl var sju så var det ljust ute och solen visade sig nästan.


Nu-----> Lipstick Jungle

Kommentarer
Postat av: Renée

Hahaha

Kan ju inte annat än skratta när jag ser våra "Carolina Gynning"bilder =D =D =D

2008-10-31 @ 08:32:44
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0