Two fabulous girls going to town.



Efter jobbet i fredags möte jag upp Anneli och Renée
på fotbollsplanen, där satt dom i solstolar och drack vin.
Vi åkte ner till badhuspaken och fortsatte. Madde å Alex
kom, sen in på G3, jättte roligt med massa dans.
Igår åkte jag, Mikee och Renée till kvarna i hackås
med Helena och Marina å gänget.
Riktigt roligt var det där nere, träffa massa
gamla vänner och föräldrar. Efterfest på Oscars
gård till sena natten, kom hem kl 04 för att röka en cigg
med älsklingen under fläkten sen sova.




Lite pics från Yran lördagen.
Älskar stråket och det va så jävla bra i år plus
Yranlördagen som innehöll förfest i park,
träffa pappa, Petter, Jinx smultron cider på stadsgården,
Amy McDonald, skratt, Lady Gaga (hon var bättre än jag trodde)
fick höra dom låtarna jag absolut ville höra:
Lovegame, Paparazzi, Paper Gangsta.






Vår lila efterfest på lastkajen, och efterfesten fortsatte
i Torvalla hos grabbarna, sen hos Maria och Ted sen hem
till oss. Vilken kväll!



TTYN.


Kommentarer
Postat av: Grete

Haha TTYL baby ;)

2009-08-10 @ 15:35:08
URL: http://gritted.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej du underbara van,



Det later som du lever livet! Harligt, och vad stor Nikita blivit och du ar vackrare an nagonsin!!!

Jag saknar dig, men kommer boka biljetter till jul -snart... da maste vi ta oss tid att traffas.. sa har kan vi ju bara inte ha det!

Du ar golden!

Pussar fran mig, som ar nara men anda langt borta...

2009-08-12 @ 22:24:46
Postat av: Anonym

Heej, och TACK! :) Jag ska in till stan imorn, först blir det middag, sen bio med syskonen. Händer det nåt kul imorn kvll? :) Kram

2009-08-14 @ 19:47:41
Postat av: johanna

oj, det senaste var från mej, skickar ett sms sen om du inte hinner läsa :) KRam

2009-08-14 @ 19:48:38
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: Dempa

Den trefärgade kattungen var tingad först av P, men sen fick han reda på att det var djurförbud där dom bor. Men vet inte än, syrran kaaaaaanske vill ha den. Men inget bestämt =)



2009-08-18 @ 16:42:03
URL: http://dnajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0