Lyckan är att ha en hund.

Nikta får verkligen mig att komma ut,
jogga, springa, gå, leka, skratta.
Upptäcker naturen, vägar jag inte visste fanns.
Skulle aldrig vara ute lika mycket om jag inte hade henne,
samma sak för Daniel, han tar henne på cykelturer
och långpromenader.



Om man går i elljusspåret bort till E14,
fortsätter en bra bit upp och sen till vänster en bra bit till,
där hittade jag ett finnt torp med en jätte stor äng som
är inhägnat intill, där släppte jag lös henne
och gick runt å sicksack på ängen. Har gått din några gånger förut.
Finns en bäck som jag brukar tvätta ansiktet i
eftersom man bli så varm, å nikita brukar gå i med
tassarna å dricka vatten. Så skönt, idag va vädret med oss ochså.


Unnade mig en vegetariskburgare
med friscobröd, majs, lättare chilidressing och
rosteade palternackor morötter och paprika.
Nu ska jag städa och fixa.


Ses.


Kommentarer
Postat av: Renée

Vad vacker du är vännen!



Vad roligt att du tog med dig kameran ut. Det tycker jag att du ska göra fler gånger =)



Saknar dig.

Puss

2009-09-08 @ 08:56:03
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0