Nya vinter stövlar;)

Köpte ett par vinter stövlar förra året
men efter att ha börjat använd tjocksockar i dom
så töjdes blixtlåset och dom gick oundvikligen sönder.
Jag älskade dom där stövlarna.
Blev förvånad då jag hade med mig dom hit ner till Linköping
och tänkte att jag skulle fråga Skopunkten om dom kunde
hjälpa mig med dragkjedjan.
Såg att dom har fått in exakt samma detta år, Sussa trodde
kanske man hade lång garanti på skor så hon trodde jag kunde få byta.
Jag trodde inte att jag skulle få byta då dom var smutsiga
och fodret inuti var inte längre vitt om jag säger så.

Gick dit och sa att dragkjedjan hade gått sönder men sa dock inte att
dom var köpta förra året. Jag fick byta på en gång,
så nu har jag ett par spliter nya fina vinter stövlar:)

Lagom till kalla Östersund;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0