See you next year.

Jaa... det var ju liksom tänkt att jag skulle lägga upp
lite bilder sedan resan hem till Ösd men ja..
nu funkar inte kortet. Ja jag vet, jag har otur,
det är helt otroligt då kameran NYSS varit på lagning och
ändå slår den ut korten.
Dock har jag ingen panik då jag vet att korten går att
få tillbaka, jag fattar dock fortfarande inte hur pixo rescue funkar
så jag själv får inte till det men i värsta fall får netonnet hjälpa
mig igen. Har laddat hem program från pixo.de men minns
inte hur man gjorde sen... nån som vet?

Jobbade igår, jobbade idag, jobbar imorn och jobbar på Nyårsaftonen,
ledig lördag, jobbar söndag och måndag,
får se vad man orkar med den kvällen, är dock väldigt taggad!

Har ändrat mig i klädväg och är nöjd med mitt val,
den andra klänningen blir på Melodifestivalen 2011 deltävling 3
istället, då kommer jag å min svärmor matcha lite;)

Nu måste jag sova, börjar tidigare imorn pga rensning
och städning på damlagret.
Missa inte rean, vi behövar plats! ;)
50% på alla fest klänningar är fan en bra deal!

Ha ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0