See you in the middle!

Har hunnit med en massa idag.
Fått tillbaka min bil som stått hos min styvfar nån dag, den var
inte så trasig som vi trodde, allt hade bara frysit, nu är allt påfyllt
och fixat. Har handlat inför imorn, och har redan gjort rörorna som ska
serveras, plus köpt rostad majs och krustader.
Fixat utväxten, letat fram kläderna och gjort naglar,
behöver bara fixa lite med det som alltid kommer utanför:


Daniel jobbade lång dag igår och eftermiddag ikväll men
nu har han kommit hem. Jag har det mysigt med ett glas vin och en
whiskey-cola brevid mig;)

Längtar till Linköping. Jag å Minna skrev idag,
vi kommer liksom åka å hänga tillsammans i Sthlm och det kommer bli så nice,
lära känna sin huvudstad, hitta favorit fik/affärer osv.
Två timmar med tåg, nån dag kanske man tar bilen.
Är vi ute på kvällen i Sthlm så kan vi ju lätt sova hos Minna
som bara bor 6 mil ifrån.

Längtar!

Linköping:


Uppsala:


Stockholm:



Imorn är det schlager hos mig.
Schlager-tema för den som vill,
ingen större grej. Dom enda som kommer haka på är jag å Ronny ändå så;)
Tyvärr ser inte starfältet så bra ut men jag hoppas på det
bästa. Trist en sån här kväll att jag måste jag välja mellan Emma och Renée.
Egentligen skulle jag bjudit dom båda så fick dom själva göra upp om vem
som skulle komma å inte, men men, det blir tvärtom nästa schlagerkväll.

Unnade mig ett Marlboro idag istället för dom billiga, även om jag bara röker
när jag dricker så har jag ändå en favorit.



Nu----> rök med älsklingen!

Kommentarer
Postat av: Minna

Det kommer bli awesome! Bara nån månad kvar nu! :)

2010-02-05 @ 23:12:14
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Åh vännen, det blir så roligt!

2010-02-05 @ 23:41:45
Postat av: Grete

Hade gärna kommit på schlagerkväll men just nu är jag magsjuk så det blir till att hålla sig inne för mig :( Hoppas ni får ern trevlig kväll i alla fall. Puss!

2010-02-06 @ 09:36:56
URL: http://gritted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0