Ut på äventyr.

Idag drog jag å Renee på DollarStore,
har inte varit där än. Där fanns det mycke
smått å gott men köpte inte så mycket för jag vill
spara mig tills jag är på plats i Linköping.
Men lite blev det:

Blomkrukor, necessär,kaffe förvaring,

stor skål, glow och hundhalsband,
plus duschcremé, hundben, plastlådor till matlådor m.m

Måndag bestod av feber och sömn. Sov relativt
bra söndag till måndag fast jag hade feber men ändå
så små sov jag hela måndagen och hade
ont i kroppen.
Pigg på tisdagen iaf, åkte runt för att få lite insperation
till vårt nya hem. Vill verkligen ge bort/slänga mycket och om börja
om med vackra ting. Har så mycke ljusstakar, prynads-saker,
plickplock och krimskrams som inte går ihop med varandra.
Olika färger och olika typer. Vill ha det mer stilrent sen och
i relativt samma stuk.
Fick massa tips på inredningssidor på nätet av älsklingsMaria,
som för övrigt har ett sånt himla fint hem med detaljer och fina saker,
och det var ganska bra priser på sidorna.
Åkte iaf till Krokom på textilen, bonus, mio och jysk.
Vill ha personlighet, romantik och kanske nån snygg väggdekor.










Just ja,
kom ut, trots febern, med en längre promenad
i det fina vädret med Nikita i måndags.



Har inte berättat för mamma än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0