Fin kväll.

Gud vilken kväll.
19 grader i skuggan och solan skiner ännu.
Mysig tur med Nikita blev det i skogen. Folk sitter
på fotbolls planen utanför, endel drick ett glas vin,
en del spelar fotboll, en del bara snackar strunt.
Såklar har jag jobbat idag då det har varit jätte fin.
Imorn jobbar jag ända till 21, va har 40%på alla plagg
och 25% på kosmetik imorn från 17-21, bra ob!

Nu ska jag fixa lite bland min kläder,
göra en Cubus garderob, en underklädes garderob och
en med fin kläder och andra kläder än cubus, sen kanske det blir kvar en
garderob till Daniel, haha.
Ska kolla ut vad jag ska ha med mig nästa vecka då vi åker hem
(det blir så, tis-sön) och kolla vad jag vill ha med på Peace and Love.


I helgen blir det fest innan alla går på semester,
jag ska följa Mia hem efter jobbet, vi tänkte äta middag, dricka
ett glas vin och göra oss ordning ihop innan vi går till Sussa,
kommer bli en bra helg.


Ses nästa vacka då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0