Funny day.

Det blev ganska fint väder idag ändå även fast
jag var ledig. Det ha blåst lite men solen har varit framme.
Satt i solstolen ett tag på baksidan med Nikita på eftermiddagen.
Vi har käkat grillat, jag å kyckling å Daniel flintastek,
gott som vanligt med grillat, å magert;) Har varit skratt å
flams mest idag med Daniel, å Nikita var med på ett hörn.

Nu är det festligheter på andra sidan fotbolls plan, en scen
är uppbyggd där det spelas disco musik ifårn och på den inhängnade
basktet planen med matta spelas matcher. Trevligt. En fin kväll,
solen skiner fortfarande.



Fick ett mms av min bror som är på festival och då
kan lite vad som helst hända, typ en sånhär frisyr:




Längtar jätte mycket till efter jobbat imorn då jag ska
till Mia och sen skratta en hel kväll med kollegorna.



Jag är redan spy less på fotbolls vm.

Och bröllopet, fy fan för bröllopet,
TV4 ska sända från 07.58-00.30 imron med
bara brölopet, fy fan vilken tur att jag jobba, vill inte hamna
upp i det där, nu får det fan vara nog!

God natt.

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, jag vet inte hur det hände men jag och Magnus har sittit och tittat HELA DAN!

2010-06-19 @ 21:28:35
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0