Okej??

Åkte iväg på lite fest hos Mikee ikväll, han fyller år
på söndag. Tog det lugnt ikväll.
Ser tjock ut på dessa bilder men det bjuder jag på.



Hade trevligt tills en viss person spårade ur,
hur kan han vara så lugn annars men sen bara....???
Lite roligt att Renée hade på sig den klänningen hon ärvde av mig
och Denice hade på sig linnet från mig, roligt att kläderna jag tänkte
slänga faktiskt används;)




Daniel jobbar natt i natt å natt imorn. Kom nyss 01.00, in med
Nikita å nu ska vi sova, ska jobba kl 13 imorn,
massa nyheter i butiken så kom till Cubus imorn!

Kommentarer
Postat av: Den personen

Jag ville bara be om ursäkt för igår för det finns ingen sanning i nåt jag sa, Förlåt för allt jag gjorde och kommer inte upprepas..

2010-03-06 @ 11:28:18
Postat av: Z

Nej det förstod jag väl! Jag förstår inte hur du kan få för dig att hitta på att Denice slagit dig fyra gånger, sen var det tre gånger, sen hade hon armbågat dig, sen hade hon skallat dig?! Jag visste att det inte va sant såklart, sen var du otrevlig mot Renée ochså, ne, de är fan inte okej!

2010-03-06 @ 11:48:51
Postat av: Jossan

ÅH, jag vill komma och kika på kläderna snart! :)

2010-03-06 @ 12:23:24
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Den personen

Ja det är helt oacceptabelt beteende och ber om ursäkt för det och det kommer aldrig att upprepas igen, Jag tror att allt det som jag hittat på hade jag drömt och trodde det hade hänt på riktigt.

2010-03-06 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0