In med ideér.

Bordet funkar inte riktigt till soffan
som jag egentligen redan visste innan vi
köpte soffan, då jag sett andra ha soffbordet på andra
ledden och.. ne... det funkar inte.
Tror ett runt bort är bästa lösningen om det ska passa
till soffan.
Men jag hittar inget, vill ha ett mindre bord men inte
ett lägre, jag vill ha kring 50cm högt men runt lr bara mindre,
och helst inte glas.
Tips??




Hittade några men det känns ändå inte riktgt rätt,
har googlat, kollat på blogget, sökt på Ikea m.fl. ställen.




Förslag!?

Kommentarer
Postat av: Minna

Ett runt bord tycker jag med vore bäst/finast. Man får väl hålla ögonen öppna, kolla loppisar också!



Magnus tröjor kommer från T-post, han prenumererar på dom. Får hem en tröja var 6:e vecka tror jag det är. Man vet aldrig hur dom kommer se ut innan och inuti tröjan står det vad själva trycket handlar om. Dom är skitsnygga! Kul också eftersom det inte är alla som har dom :)

2010-05-25 @ 19:19:55
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Jag tänkte ochså på loppisar för vi ska köpa ett databord (hörn) ochså. Men har inte sett några loppisar i Linköping än..

2010-05-26 @ 09:57:32
URL: http://awomantolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0