Underbart härlig ledig dag.

Idag var en halt underbar dag, 22grader när jag gick upp från sängen,
kändes som utomlands nästan. Varm sol och vinden låg stilla.
Vi gick ner till Linköpings centrum, tog ca 35-40min i längsam promenad.
Vi käkade på ute serverng, jag åt en tallrik med grillad kyckling och frukt;)
Drack ett glas vin till det och Daniel drak öl, tog även en jordgubb/lime cider.

Såhär ser det ut utanför balkongen på framsidan:



Renee trodde inte vi hade vatten i närheten här men vi har ju Stångån,
jätte mysigt.



Nu ska jag sätta mig på ett tåg till Norrköping och umgås
med mina kollegor. Jag öpppnar imorn så det blir en relativt tidigt kväll.


P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt det såg ut gumman!

Puss

2010-05-22 @ 16:23:38
URL: http://atensbything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0