Otroligt het dag.

Kände mig helt tom igår, alla tankar, alla tankar till
familjen.. och Sara med familj...


Ska ändå försöka göra ett inlägg om helgen,
dagen och kommande nöjen.

I lördags regnade det från morgon till kväll här,
och ni i Östersund hade toppen dag.
Vi hade bestämt att hyra film och göra pizza.
Jag sov dock hela lördagen, sov bra på natten men ändå somnade jag
efter turen med Nikita och sov till halv två, åt lite, sen sov jag till fyra,
tror det är pollen som tar alla energi plus att jag jobbat mycke
och inte varit ledig sammanhängande så all sömn kom då.
Men Daniel väckte mig otåligt och ville åka iväg och hyra film.

Daniels val: Boondock saint 2 (betyg:4)
Mina val: Lullaby (betyg3) The ugly truth (betyg:1)

Pizza blev det, min del bestod av ost, skinka, apetina ost,
soltorkade tomater och champinjoner,
daniels del av ost, skinka, champinjoner, svarta oliver och rödlök.
*gott*




Idag har det varit en helt otrolig dag, har legat i solstolen med shorts och linne,
15 grader på framsidan i skuggan, mycket varmare på baksidan
då solen ligger på och det är vindstilla där, blev nästan olidligt vissa stunder.

Gick långpromenad med Nikita runt hela skogen i morse,
har aldrig gått så men det var en skön lång tur,
träffat en ganska orädd igelkott i vår än orörda rabatt, ätit omelett till lunh
med skicka och svamp i +avocado och socker ärter, kastat boll med Nikita i
hockyrinken alldeles nedanför oss, tittat på när Daniel klippt gräset,
njutit i solen, ätit middag som innehöll lax och bulgur och röra med svamp,
crabsticks och apetina ost.
Det var väl lite av min dag.





Midsommar blir i Blekinge med Minnas
galna familj och alla hundarna. Det blir bra de.

Mamma kommer hit den 12juni, jippi;)

Från Link♥ping.

Kommentarer
Postat av: Minna

Ha! Jag träffade också nyss på en igelkott! Lägger ut bild i morron :)



<3

2010-05-11 @ 22:50:50
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0