Grattis till Minna.

Grattis till Minna som har fyllt 25 år idag!







Fredag: Middags hos dek-Emma som ska sluta
som regions dekoratör i Östergötland
(snacka om att åka runt varje vecka i hela regionen)
och börja som dek. på Cubus i Malmö.

Jättegod tacopaj och sen marängsviss, var jätte
längesen jag åt marängsviss så det var riktigt uppskattat.
Drack lite vin och en breezer Mango plus smakade lite vin av
Emmorna, rosevin med hallon smak, petflaska.

Min chef till vänster med vit kjol och
dek-Emma till höger med vitt upptill.
Min chef är snart 26 år och blev alltså chef för Cubus Norrköping City när
hon var endast 24år, det är ganska imponerande tycker jag.
Jag tycker hon är en jätte bra chef, har många egenskaper som Jacob
hade som chef; ledare, glad, framåt, otroligt bra säljare, rättvis, lite "pajas",
bestämd, skinn på näsan, nytänkande, "ingenting är omöjligt"-mottot,
har lärt mig mycket av henne på denna korta tid precis som med Jacob,
lärde mig jätte mycket av han. Hon gifter sig den 12 juni;) men slutar dock som
min chef den sista maj:(


Cissi och Jolie. Jag Emma och Emma, gör miner från vissa personer, haha.

Marängsviss, Cissi och Jolie med grim, tacopaj och sallad.

Klarade att ta mig hem. Tåg från Norrköping kl 00.01, och sen
i Linköping blev väntan endast 5min då bussen gick 00.33
hem till Ryd. Helt otroligt, kan vara ute sent i en stor stad och ta
mig hem så lätt... Bra de.


Idag Söndag.
Bra dag på jobbet men mycket att göra, städa(vika, hänga rätt), ny kampanj
imorn att göra i ordning idag, ta hand om kunder, vika och fixa ännu mer, kassan,
missade budjet med 2000kr... men men, 100% ob iaf...


Idag blev det svarta jeans-leggings som är uppvikta,
rosa sommar ballerina, somrigt
vitt linne med resår nertill som lätt kan få magen att se stor ut:/
men det bjuder jag på.




Köpte ett par shorts till Daniel som passade skitbra,
vi reade ut dom i helgen för 49kr haha.
Köpte en bikini som får mig att tänka på flower power men ochså
på Pride. Men det känns som bra färger, alla ska ha rätten att
bli kär i vem man vill-oavsett kön.
Ska köpa bikini trosorna imorn, letar även ett skärp som jag ska ha
i min shorts när jag har bikinin, rengbågs-skärp, vart hittar jag de?
Hittade två, men vet inte riktigt om de va så jag tänkte,
har en viss bild om hur det ska se ut, får söka lite till...



Nästa fredag blir de middag hos chef Emma,
och på lördag smäller det för Eurovision!!!
Vet ni vem som handlade av mig i torsdags??
NämligenMalena Ernman.
Hon handlar massa barnkläder och frågar mig vilket
nagelack hon borde ta... och jag, ni vet, så nervös, men
det blev att beiget och ett sommar-rosa, haha.
Nagelacket som hon använde igår kanske var det som
JAG valde... aja, ni kanske inte tycker det låter fränt
men det tycker jag, schlager-brutta som jag är.


Jobb imorn sen ledig till på fredag,
äntligen ledig, kanske får njuta av någon sol..?

Kommentarer
Postat av: Minna

Fina bilder på oss :)

Det där skärpet till höger är väl det vanligaste och jag tycker det är snyggt. Det till vänster har jag aldrig sett förut, men det va ju skitballt! Kör på det vetja!

(och jag tycker också att det är lite coolt att M handlade av dig ;) )

2010-05-24 @ 11:16:46
URL: http://underbluesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0