Gooood days!

Igår va det Big Smile Day, 30%för er alla, och
vi öste ut varor, skit kul va det!
Vi gjorde bäst siffror i hela regionen vilket
va jätte kul plus att vi kommer få en extra bonus ;)


Har varit ledig idag, har varit iväg och simmat och det
va jätte skönt! Blir mer framöver.
Längtar tokmycke till på lördag då jag och Nikita
ska bege oss till Norrköping för Valborgsfirande och övernattning
hos underbara Sussa. Daniel jobbar natt :(

Tror jag inte riktigt hade uppfattat att Veronica Maggio
skulle på Peace and Love men blev super glad när jag hörde
det på radion, vill så klart ochså se Lykke Li och Miss Li.
Skulle villja se om Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray kan komma
med nåt live också. Lugna campingen och lugna campingen deluxe
är redan fullbokad, tji fick vi. Blir nog Mellsta i år igen
och det kommer bli toppen!

Längtar till mitten av Juni då jag får mysa
med Grim igen ♥

Idag var det riktigt hett när jag satt ute och sola,
kunde inte sitta lika länge som jag trodde, för hett.
Men en underbar dag har det varit. Nu ska jag å
Nikita ta det långa spåret i skogen och sen blir det
"Death Race" på 6:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0