Mm...

Jag skulle egentligen blogga när jag kom hem från Ösd,
men solen gjorde mig sittandes ute och den vackra grönskan
ute gjorde mig gåendes i skogen ofta och länge.
Plus att jag hade min långvecka på jobbet när jag kom hem.

FAN! Plus att min andra inlogg inte går att gå in på,
på datorn, så ALLA bilderna från resan uppe
och klassfesten ligger på datorns andra sida
och går ej atta komma åt, kul att beskriva hela veckan
utan bilder då... ;(
Typisk min vanliga tur...

Här har iaf det mesta blomat ut och man går med
kortbyxor på morgonturen och kan gå utan
jacka på kvällsturen.

Imorn får ni alla 30%rabbat på hela erat
köp på Cubus. Jag ska också shoppa, då jag får
40%imorn och har presentkort att göra av med ;)


Idag har jag handlat mina klänningar som jag velat
ha från Gina. Köpte svart förra veckan:


Nu blev det vit och röd/orange.

Ska inskaffa några jumpsuits som jag tittat ut,
nån från Cubus några från BikBok.
Finns även en lång på HM men vet inte riktigt,
har bara testat en lång sådan i hela mitt liv,
Gina förra året, ångrar att jag inte köpte den för
ingen har kommit med nån snygg i år...


Påsken har bestått av sol och jobb, mys med älsklingen
och middag ute på favortiten Överste Mörner.




Glöm inte att shoppa imorn!!

Kommentarer
Postat av: åsa

vilka fina bilder!

2011-04-27 @ 20:24:35
Postat av: Madeleine

SV: Ormen var mellan Bron vid Skäggetorp( Där tågen åker över ) Och Barhäll.. Jag hoppade rakt upp i luften haha

2011-04-27 @ 21:20:13
URL: http://mammatillex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0