Jeans fynda!

Nu har Cubus startat en jeans-kampanj som
sänker vissa jeans plagg till jätte bra priser även
"Special Offers" i butikerna.
Om man köpar 2 par jeans får man en jeans-bag på köpet!


Vi ska ju dessa veckor använda jeans och jag trodde väl
först kanske att jag kunde komma undan med att använda
jeans-leggings då jag inte använder jeans för man känner sig
tjock och dom är stela och osköna, men icke.
Sjävklart gör jag och Johanna (som inte heller är jeanstjej)
det för kampanjens skull, det är inte så att våra
chefer tvingar oss utan självklart ställer vi upp!!

Vi hade en "Jeans-kick-off" där vi provade massa jeans och fick köpa
för en bra peng så det blev dessa två, Gemma och Abby heter dom.
Abby är jätte mjuka och sköna!




Dessa fina ting har kommit in ochså:



På torsdag har vi ett erbjudande där man får köpa
ett plagg för halva priset, man ska dock helst ha en inbjudan
men vet inte hur noga det kommer vara.


Ledig dag idag efter 7 dagars jobb,
har gjort ingenting förutom mina turer med Nikita,
soft med en såndan dag emellan åt.

Älskar denna låt, dock är videon lite tråkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0