Soon;)

Kom på att jag skulle ju kunna önska mig
en Peace and Love biljett i födelsedags present men
vi har ju fan inte bestämt än vart vi ska bo.
Dumt om nån köper utan campingen också bestämer
vi oss för att bo där eller tvärtom.



Snart ett fjärde;)


Pratade med Renee igår och försökte bli
klolare över hur vi ska bo i år.
Det finns 3 campingar till festivalen,
vanliga skabbiga campingen, lugna campingen
och lugna campingen deluxe.
(med lugn camping menas inte att man inte får festa)

På lugna campingen blir det tyst efter konsertens slut 02.00
(vakter går runt och ser till att alla pratar med små bokstäver)
och städningen är taget några steg längre. På lugna campingen Deluxe
är det samma sak plus att det ingår dusch, mobilladdning och vattentoa.
Denice och Jonas bodde på lugna campingen förra året
och var jätte nöjda, i år har dom redan köpt Deluxe.



Jag älskade att bo på Mellsta camping, nära till sjön,
kylskåp, kök, vanlig toa, dusch, m.m. bor gärna där, men
i år är det så många som Daniel vill se och det blir ett evigt åkande
fram å tillbaka med buss, det ligger ju en liten bit från centrum.

Det är inte som Yran att festivalen börjar kl 19 och alla artister är samlad
mellan 19-02 utan det är över hela dagen. En artist som du vill se
kan vara 15 sen kanske du inte vill se någon mer förän 19 och sen 22.
Blir länge att vara inne i stan om man ska stanna hela dagen.
Men förra året åkte Mikee och Renee in till Hoffmaestro kl 15, sen efter
åkte dom tillbaka till oss, käka middag, drack, gjorde oss iordning och
sen åkte vi alla in. Det går ju men det blir endel hit å dit.

Sen en annan sak, vi hade riktig frukost och vi grillade, plus att jag hade
gjort veg-lasagne som jag tog med så det inte skulle bli så mycke
skit mat, vi käkade ute bara en gång, tror det lätt blir mycket skräpmat
om man bor inne i stan på festival campingen. Åhhh.. jag vet inte.

Står väl mellan Lugna Campingen Deluxe och Mellsta, lutar nog mot Mellsta,
lr?!

Jag har inga riktiga favoriter i år, vilket inte gör mig så mycket,
vill se Lykke Li eftersom jag blev för trött 2009 och såg henne
aldrig då, ser gärna Miss Li, Oscar Linros, Petter, Bob Dylan.

Önskar som fan att Melissa Horn kunde komma,
hennes låtar är så sköna, men hennes turné börjar
i höst. Men alla artister är inte klara än så vi får se;)
Sen skulle jag självklart vilja att dom tog dit Maria Mena igen
men men.. såg ju henne 09;)



Längtar!

Kommentarer
Postat av: Denice

Du får öppna ett Peace&Love konto så får dom som väljer att ge dig bidrag till det, sätta in pengar på det kontot :) Så slipper du bestämma nu vad ni ska köpa för biljett :)

Ååh vad fint med festivalbanden. Jag klippte ju av mitt men har kvar det och funderar på att sy på det igen, hahaha :P

2011-04-01 @ 15:11:00
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Z

Det va ju ganska smart tänkt, dock är jag ute i lite sen tid, fyller om en vecka nästan, orka fixa med sånt nu;) Klart du ska få ihop festivalbandet igen;)

2011-04-01 @ 21:19:31
Postat av: Madeleine

Full rulle hela helgen med babysim, tvättstuga, Ikano osv :) för er del då :)

2011-04-01 @ 22:05:58
URL: http://mammatillex.blogg.se/
Postat av: Denice

Jooooo det hinner du :D Tror man kan fixa ett nytt konto via internetbanken, så swoosh säger det bara och så är det klart ;) Fast ja, om du fyller om en vecka så kanske folk redan har köpt just för att hinna posta ner i tid? .. Kram på dig!

2011-04-02 @ 11:52:14
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Z

Men Denice, ingen ska posta ner till mig, jag kommer ju hem (till Ösd) dagen efter min dag;)

2011-04-02 @ 16:51:06
Postat av: Madeleine

Kepsen är från H&M ;)

2011-04-02 @ 19:49:39
URL: http://mammatillex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0