Saknar.

Åker upp till Östersund på onsdag och stannar till måndag,
ska bli jätte kul, åker dock upp själv men det ska nog gå bra,
på tisdag efter att jag kommit hem åker Daniel upp för att vara med
när hans bror tar studenten och kommer hem hit på fredagen.
Ska bli roligt på lördag att träffa släkt och Jennies
syster med barn plus hennes släkt, plus brorsans kompisar m.fl.

Har haft jobbhelg men har hunnit endel sol ändå,
underbara dagar.


När jag kom hem från jobbet igår så
sa Daniel att vi skulle ut. Jag fixade håret lite
sen drog vi ut. Först på mokka för ett glas
vitt, sen Överste Mörner för lite mat, vin och kaffedrink,
sen La Scala för lite billig dricka ;) En jätte mysig kväll,
varmt var det ochså.

Vi käkade jätte goda friterade kyckling sticks med sweetchili dressing,
åt det som förätt förut en gång men nu tog vi en varsin och det va fan
mäktigt så det räckte så. Skit gott!


Har ju fallit för jumpsuits, tog bara ett tag för mig att
börja använda sånna. Köpte den svarta på utförsäljning för
29kr på Cubus och den blommiga är också från Cubus,
finns två jag vill ha från BikBok också.


--------------------------------------------------------------------------
Jag å Renée har börjat höras varje dag nu.
Sen jag va upp på klassfesten i April har vi hörts nästan
varje dag, ibland flera gånger per dag, ibland bara sms,
ibland 3 samtal på en dag.

Vi har haft en period då vi inte har hörts mycke alls,
och när jag har varit hem vid jul och i sommras så har vi knappt träffats,
en fika i sommras och en rundtur i hennes lägenhet, en halvtimme mellan
besöken på annandagen, thts it!!
Men oftast har hon jobbat, eller jag haft fullt upp, eller så
har hon redan saker inplanerat eller så...
Men nu sist fick vi en helkväll på G3 med efterfest och förfest + klassfesten ihop
och sen har vi som sagt hörts varje dag. Tror vi kom på hur mycket vi
betyder för varandra-egentligen.

Lika mycket som jag älskar att höras så mycket så skrämmer det mig lite,
för det får mig att längta hem lite faktiskt.
Saknar henne otrolig mycke och vill liksom vara där med henne,
ta den där fikan eller festa den där kvällen till 5 på morgonen,
eller skratta dom där höga skratten som ingen annan förstår,
eller se henne käka sitt jävla godis dag ut å dag in, vara med på hennes infall,
eller kolla på filmer och mysa... jaja...
så är det iaf.


Jobb imorn, sen ledig lääänge.

Kommentarer
Postat av: åsa

jag älskar dig i en jumpsuit!!!!!! önskar jag kunde trycka in mig själv i en.. du är en hottie du.. jaha, så du kommer hem!?! hm, dålig tajming för mig.. haha, du kanske inte ens hade planerat in mig men men.. =) kommer du hem nå mer i sommar eller? jag måste ju komma och hälsa på.. hm.. jaja, vi hörs. puss puss

2011-05-22 @ 20:48:20
Postat av: Z

Ja fan, vi kommer vara hemma hela våran semester i sommar, har jag inte sagt de? Eller skrivit det? Vi kommer hem 3 veckor!

2011-05-22 @ 20:50:54
Postat av: Denice

fyfan Zandra, du är så snygg i allt du klär dig i!!



"se henne käka sitt jävla godis dag ut å dag in", hahahaha så jävla sant! ;D

2011-05-22 @ 21:33:59
URL: http://dnajz.blogg.se/
Postat av: Z

Tack så mycket, men Denice du ska ju inte säga så mycket, är det nån som är snygg så är det väl du!!

2011-05-22 @ 21:35:38
Postat av: Renée (med sitt jävla godis =P)

Åh.. <3

Lyssande nyss på Miss you love. Och Zandra I miss you, love!

Snart ses vi och då jäklar får folk se upp! Haha =D

Love you!

Puss

2011-05-22 @ 23:32:55
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0