...

Förra helgen blev det alltså Wasa. Jag å Mia åt middag
hos henne, kyckling med grekiska sallad, sen fixade
vi bål å snacks tills tjejerna kom.
Min kamera tog slut på batterier, alltid nåt.
Hann ta 3 kort.


Kvällen va jätte trevlig men fan va full alla blev,
haha. På Wasa va det skit kul tyckte jag, hade hört
innan att det inte va nån hit men jo. Drack vatten resten av kvällen
och dansade konstant till 03, sen åkte jag å Mia med Kerim hem.



En väldigt konstig vecka är snart över, gått upp och ner,
hoppas nästa vecka blir mer jämn.
Vill få tillbaka min positiva energi och min
glada anda, inte känna mig så förbannat tom
och nere.


Hade ett bra samtal med Daniel i veckan,
han verkar ha det bra i Ösd och jobbet verkar gå bra.
Känns bra att vi ha en kontakt, för vi är ju vänner. Vill
att allt ska gå bra för han.


Min älskade Åsa kommer nästa helg, satan va kul!


Kan inte koncentrera mig ikväll, inte ens Lword
fick mig att koppla av, var tvungen att stänga av... fan..


♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Minna

Hoppas du får en bättre vecka nu. Roligt att Åsa kommer och hälsar på! :) Puss

2011-09-11 @ 14:11:57
URL: http://www.soramare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0