Livet är bara nånting jag önskar att jag inte hade.

Jag önskar:
...att människor kunde vissa varandra
mycket mer respekt.
...att jag inte var så slarvig.
...att mina fyllor inte alltid avslutades
med kaos.
...att jag var i rätt period för att skaffa barn
så mitt liv fick en mening.
...att jag gjorde mindre fel.
...att jag vågade mer.
...att mitt liv inte var som det är.
...att jag var mer mogen.
...att min vänner kunde lyckas bättre
än vad dom gör.
...att min mamma kunde släppa taget om mig.
...att folk kunde sluta vara så jävla dömande.
...att jag kunde bli älskad för den jag är.
...att ångesten kunde sluta att hela tiden komma tillbaka.
...att jag slutade sura för små saker.
...att jag hade ett bra självförtroende.
...att jag kunde få känna på det där
med lycka.

...att det fanns ett sätt för mig att visa
hur otroligt mycket jag älskar min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Renée

Det mesta av det där måste du själv göra någonting åt gumman.. Jag älskar dig, och vill inte att du ska må dåligt. Känner knappt igen dig längre. Hitta tillbaka till dig själv, sweetheart. Vet att d inte är lätt, men du om någon är otroligt stark. Nog bland de starkaste jag känner. Så kom igen nu honey. Vi finns alla bakom dig om du behöver oss. Man får vara svag och be om hjälp ibland åxå. Älskar dig. P*uss

2008-02-21 @ 18:42:13
URL: http://r85.blogg.se
Postat av: Emma

Sötast i världen.. om JAG pallar, nog fan pallar DU!! Kom igen nu babe, vad är egentligen problemet? Precis som Renée säger så är det mesta av det du skrev nåt du kan göra något åt. Du har jobb, du har vänner som älskar och bryr sig om dig, du har en go pojkvän. Du har mycket runt omkring dig som du inte ser. Du väljer att bara se det negativa. Dags att uppskatta allt det underbara i livet och inse att livet är något underbart som du fått för att forma precis som DU vill! Du kan, jag lovar.
Massa kärlek/Emma

2008-02-23 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0