3 dagars.

Helgen började på torsdag, G3.
Midsommarafton bestod av grillfest hos på bror på frösön.
Mycke roligt folk, skratt, rökning på balkongen, bittra historier
om svek man varit med om i livet, vänskapsband skapas, ännu mer skratt.



Kring kl 3 flyttades festen ännu längre bort på frösön.
Jag å mitt mys kom bort från dom andra på vägen dit 
då vi stannade för att prata,skratta,
fumlade runt i det gröna sommar gräset i morgonens
varma sol.

Hittade till slut rätt.

Jag å min bror,
05.00 å vädret kunde inte vara bättre.


Kom i säng kring halv åtta, min bror festade till kl 14 dagen efter.
Tokigt men ack så roligt det var.



Kunde nästan känna en sekund att livet kändes underbart,
om det va spriten, sällskapet eller min bror som farmkallade
dessa känslor kan jag dock inte svara på.

Lördag: trött men ändå surströmmingsfest.

Ses.

Kommentarer
Postat av: johanna

vilket härligt morgon kort på dej och din bror =)

varför har du flyttat? är du inte tillsammans med daniel? kram

2008-06-22 @ 22:16:31
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: J

Tänk om du kunde se själv hur vacker du är, vet att du är låg nu men du är fan värd att vänta på...

2008-06-23 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0