"Kanderade päron"

Snön försvann och hösten kom åter igen.
Nu är den grå, tråkig och mörk,
inte alls lika fin som jag kände att den ändå var förut.
Daniel har åkt till Sthlm ett par dag för bl.a en
konsert imoron. Saknar ha redan... det är sant.
Fixar lite med håret, mörka toner kommer.
Fick mina ljus igår, kan inte förstå att
Renée Linnea och Erika tyckte att dom luta illa.
Kanderade päron hette ljusen.
Det luktar kola när man kommer hem, söt jul.
Längtar efter julen!
Men det kommer bli hektiskt, ska jobba på
Guldfynd de två sist veckorna innan jul och
även på mitt vanlig jobb.

Söndag är favorit dagen, myssöndag som vanligt igår.
Badade Nikita, Jag å Daniel tog varm dusch ihop,
åkte på lilläng en sväng, köpte gotta, köpte mat från Max,
hittade filmer hemma att titta på, "Dreamgirls", sova sött ihop under
varmt dunntäcke.




Varma tankar till de närmaste vännera,
känns som det behövs just nu.

Kommentarer
Postat av: renée

åh det vore jättesnällt! =)

2008-11-04 @ 13:11:19
Postat av: johanna

Nej det ska vi inte :) Det är bara för skojs skull, se hur mycket det har växt i värde sen vi har bytt ut värme osv. Torsdagen 27e ska jag ha ett inredningsparty, vill du komma? Kanska hjälpa till med lite fika å sånt :) kram!

2008-11-10 @ 19:39:38
URL: http://mamijs.blogg.se/
Postat av: johanna

haha det lät som om du skulle stå för fikat nu, men så menade jag inte såklart!!! :P Men de skulle ju vara lite kul att få träffas å umgås lite.

2008-11-10 @ 19:41:04
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0