Captain Morgan

Siktet blev alltså Kvarna förra helgen och
det var kul. träffade människor man bara träffar där.
Dock ett glas för mycket för min del... som vanlig ordning..
Hann även säga hej till pappa dagen efter,
minns inte när jag träffa han sist, april?!

Ingen vila på söndagen,åkte direkt till jobbet för att åka
till Sundsvall.
Aquatini- ja tack.
Kom fram för att skynda att fixa gårdagens smink, byta om, fixa hår
på bara 20min. Sen sitta på en buss yttligare ca 40 min.
Trött, less, förkyld.
Långt inne i skogen stannade bussen och vi är vid en strand
och möter upp Captain Morgan.

Vi är restaurangfolk från hela länet,
han väljer två killar som får gräva upp hans skatt,
och i kistan låg såklart fullt med Captain Morgan.
Fria drinkar å mat hela kvällen,
dessvärre fanns bara drinkar på just Captain Morgan på hela stället.
Men gott var det å den värmde min frusna kropp.
Vi lekte, skrattade, dansade mycke, flamsade, skrattade igen,
rökte, shotade, lekte igen.




Sen vid ett åkte vi tillbaka till hotellet, lekte namnleken på vägen hem,
sen blev det krogen för mig å Elin gick till hotellet för att sova,
jag skulle ochså ha gått hem.
Måndagen bestod av att alla hade söndag,
jag ringde några och frågan blev ständigt,
Men är du på jobbet, på en söndag?
Nej Zandra, det är måndag idag.
Skämt om "Tomten är far till alla barnen", McDonalds, åter flams,
men trötta å tysta på färden hem.
Fy fan vilken jävla resa.

Nu måste jag åka å jobba på Jack Rabbit Slim´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0