Fuck it!

Gud va längesen jag var uppe såhär tidigt,
förstår ochså varför, för fy fan va tråkigt jag har.
Börjar ju aldrig tidigare än halv två på mitt jobb.

Alarmet var ställt på 8 (8!!) åkte till Frösön på
intervju som gick jätte bra och det va roligt,
sen nu sitter jag här....
Haft tråkigt att tag nu, skickade ett mess för att kolla
om Daniel var vaken så jag kunde åka dit men han har inte svarat
och vill egentligen inte väcka han eftersom han ska jobba till halv 2 inatt...
Fixade och donade igår, och städade.
Vad gör man såhär tidigt??

Har bilbesktning kl 12.10.
Sen jobba.

Har blivit lite folkskygg i sommar och undvikit staden,
större samlingar och buss men vågade mig faktiskt ner på stan iveckan,
fast gick aldig riktigt igenom den vilket var skönt.
Tittade lite på skivhörnan och fikade på Wedemarks,
börjar vankas varm choklad nu när kylan börjar komma.



Fick en jätte fin väska av Linnéa igår,
med massa bilder i ochså på min favorit ikon. Tack!


Ihelgen händer det grejer... då menar jag inte fest utan
nånting mycket bättre...

Vad ska jag göra nu då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska du göra då?:)

Pöss

2008-09-19 @ 11:09:07
URL: http://banditqueen66.blogg.se/
Postat av: Renée

vad var det för intervju? Skulle vi se i helgen?

Vad e d för grejer som händer då? =)

Kanske ska ringa dig istället :)

Puss

2008-09-19 @ 12:54:07
URL: http://r85.blogg.se/
Postat av: Zandra

Även om du ringer så får du inte veta;) Tålamod Renée, tålamod.

2008-09-19 @ 13:24:31
Postat av: Jessica på jobbet...

Hej tjejen. Så det vart Wedans för eran del? Jag och bror gick till Domus och fikade. Nästa gång du är uppe så tidigt kan du ju alltid slå mig en signal för har jag inte jobbat natt så är jag garanterat vaken med vilda barn =)



Kram Kram

2008-09-20 @ 01:49:36
Postat av: Johanna

Ja visst har jag blivit vuxen haha, det är konstigt vad tiden har gått så fort sedan vi umgicks, det känns inte så länge sen men det har hunnit hänt så himla mycket! =)

Jobbar du inte på arctura längre?

2008-09-21 @ 21:26:50
URL: http://mamijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0