Kampen är över.

Ikväll såg jag å Renée filmen på bio.
Det va så värt att vänta, den va så värd att se på bio.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Den ständiga kamp som rådit i sommar är över.
Blommor utanför min dörr, handskrivna brev, kryssning,
vackra ord, fina sms, förståelse, väntan, saknad.
Kampen är alltså över.
Har knappast haft nån annan att bolla tankar med den senast tiden
så jag gick å tog mitt alldeles egna bestut,
då blir det oftast lite tokigt, men ändå bra. 

Tapas, mörkt bröd med lax å citroncréme/parmaskinka med färskost,
oliv/feta. Skum bad med blockljus och han.

Dagefter bestod av sol, värme, ömma kyssar.
Badhusparken, mjukglass, gång över frösöbron till bror, Max,
"21" å "Wanted".


Någonting hände på vår kryssning till Tallinn,
det spritter i kroppen och pirrar i magen.... som förr.
 


Niu----> Sex And The City på tv.n.

Kommentarer
Postat av: Renée

Tack för igår! Puss

2008-09-10 @ 08:05:08
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0