Lys över mig.

Älskar dessa få soldagar som kommer.
Jag å Minna tog hundarna till badhuspaken
å bara njöt. Nikita var riktigt nyfiken på vattnet,
inte rädd alls. Blir nog en badhund det där.
Är så sugen på agility! När hon blivit större.
Vi käkade lunch hos mig, såklart inte hemlagat,
sen somnade vi, vaknade 20min
innan jag skulle börja jobba, så trött.
Men mysigt värre att ha hundarna å Minna här.


Hoppas på fint väder imoron med för då är jag
ledig och ska ha Dogge lite. Ska även på hiphoputställning
på FolketsHus med Daniel. Det ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är hon för ras? dvärgpudel? Jättesöt iallafall. :)

2008-10-01 @ 14:22:22
Postat av: Renée

vad är det för uställning?

2008-10-01 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0