Festival med stekande sol. Gott nytt år!

Nu har jag jobbat min sista innan nyår,
nu kan jag ochså säga att "jag har gjort helg"
för jag jobbar inte förän på söndag.

Fick en fiffig grej av Anneli i julklapp,
mingel-glas. Brukar ju ha mycke bjudningar så
det passar ju bra,
Finglas i olika färger som man ställer i en glas-skål/vas
å minglar runt med.

Tänkte ta med mig det imorn å packa upp det hos Anna
men kom på att vi ska ju vara 8st nu å inte 6st.
Får se, kanske funkar ändå, Nina ska ju vara nykter iaf.


Köpte mitt goda smultron vin idag som är sjukt sommrigt
men gott. Minnas förra Magnus köpte det till henne för längesen
och det blev en favorit för oss.

Vi har iaf bestämt att det inte bli nån resa året som kommer,
inte i maj iaf som vi har åkt två år förut och som jag trodde
vi skulle åka i till Grekland i år.
Vi har sagt att vi ska fokusera och ändå fortsätta spara pengar,
till flytten. Vill ju som flytta i vår, kommer säga upp lägenheten
i Mars. *spännande*

Men kan inte släppa "Peace and Love", vill dit
igen i juni. Tror vi fixar det iaf.
Minnen som inte går ifrån en, en festival i Borlänge:





Och ja, man var tvungen att klä av sig för det var så sjuk
varmt på området...

Sjukt stekande sol, god cider, sommarkläder, goda vänner, sköna artister,
hur kan man inte längta tillbaka?


Gott Nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh, vårat favvo vin! <3

2009-12-31 @ 18:30:11
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ha ett sa lyckligt liv =)

2010-01-02 @ 18:35:45
Postat av: Z

Vem ha skrivit??

2010-01-02 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0