Julbord.

Julbord på Hov i lördags med Cubus.
Hade min undarbara klänning som jag fick av Daniel,
lockade även håret;)
Fick glögg, åt massa fisk och ål, sen ett rum fyllt med desserter,
chokladfoudue, godis m.m tog även päroncogac till.




Sedan blev det innefickan med massa drinkar och goda skratt,
cigg och skvaller.




Sen såklart G3. Träffade grabbarna som var på julbordet
på Hov ochså, men jag å Maria blev trött tidigt plus att vi skulle
ju jobba på söndagen. Emil, Marias kille kom å hämta oss kring ett.
Vi garva som fan i bilen, en kille som var gay åkte med oss till Torvalla,
fy fan vad jag garva. Plus att jag har börjat med nåt ljud som jag gör med
munnen och tänderna så vi höll på att dumma oss med de ochså.

Maria å några vi träffade, vin å jag;)


Hade skitkul.

Kommentarer
Postat av: Minna

Den där klänningen va jättefin!

2009-12-15 @ 16:35:07
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

Åh, tack vännen. Allt bra?

2009-12-16 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0