Otroligt sen uppdatering.

Är lite sen med nyårsprat men har inte orkat blogga,
orkar egentligen inte blogga. Tiden går mest till Nikita,
pojken, Xbox med Worms å Sonic;)

Nyår. Jätte god och fin middag hos svärmor, dessvärre
ett par omogna pojkar, men annars var allt trevligt å bra.
Päroncongac till fördrink som följdes av jätte hos räkcocktail,
sedan reostbiff, potatisgratäng och sås. Mycket snaps och vin imellan.
Sen chockladefterrätt med baylis och päroncongac i kaffet.


Sedan hem till Nikita och underhålla henne lite,
spela lite Xbox sedan till Minna för att träffa alla härliga och fin vänner.



Roliga att Sandra var där, längesen jag träffade vackra Sandra.

Idag har vi varit hos svärmor hela långa dagen och kvällen.
Hjälpt Christian att skriva CV,
har även själv skrivit om mitt CV och sökt ett jobb jag skulle
kunna göra vad som helst för att få, sett William lite och ätit tacos.
Nu promenad med Nikita, sedan nåt gott och Worms. Imorn jobb.

Vill hinna mer jag inte hinner, göra mer jag inte gör;
umgås med vännerna, städa, fixa förrådet inne, ha filmkväll
med tjejerna, ha spelnatt med Renée, utgång på krogen,
gå på stan å köpa snygga kläder 4och skor, ta mer hand om min kropp,
fika, luncha, åka på badet, äta ute med tjejerna, städa mera, sova mindre.
Åhh...

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint tårtorna var dekorerade! :) Det kommer jag att stjäla med mig! ;)

2009-01-07 @ 07:24:05
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0