Då var det dags igen; blogga.

Nu har JackRabbit börjat med lunch
och det går så himla bra. Jag trivs bra nu
och schemat är precis som det ska.
Har jobbat varje fredag och lördagkväll hela hösten och vintern.
Men nu ledig varannan helg, oftast slutar man kring 14.30
mån-ons och den tiden började man alltid förut. Plus att jag
är schemalagd i köket och det är de bästa!
Daniel har börjat skolan för vårterminen så nu känns
det verkligen att man är tillbaka i vardagen. Våra
tider går jätte bra ihop för Nikita då Daniel typ bor här.
Nikta växer och tappar tänder, blir 6mån på lördag;)
Världens sötaste!


Anneli blir snart min granne å  hur kul blir
inte de! Hon har sedan Urkult känns det som
blivit mer å mer en självklar person bland oss
och nu blir det ännu mer. Gillar henne jätte mycket!


Minna å Magnus är inte ihop efter 7,5 år
å jag måste få säga att det känns konstig...
fast ändå inte, för hon är gladare och det lyser 
om henne som aldrig förr.


Emma är på vift och det gör henne bara gott.
När hon kommer hem har hon massa nya ideér,
tankar och styrka.

Renée messade nyss och hon blir kvar
i Köping över helgen vilket jag absolut tycker
dom kan unna sig. Jag har ju liksom min lediga
helg i helgen (!) och egentligen skulle jag å Renée
ut i dricka lite drinkar men vi tar det sen.


Längtar som fan till Sandras fest, ska vara med och 
hjälpa till med röror och förberedelser, och
äntligen ska hon klippa mig på måndag!


Igår ville jag lyxa till det lite så det blev 
*vin*öl*lax, pressad potatis, citronsås, wok*
*skumbad*tända ljus*massa frukt*chocklad*mer vin*musik
*masaage i badet*prat om Urkult*mys*


Grattis till Malin (Olle Ölunds syster)
som fick en stor flicka på 4890g och 55cm lång.
 
Väntar på paket från HM, beställde massa kläder
och accessoarer. Ska bestölla från modeakuten ochså.
 
Vill åka Tallinkryssning snart igen, åker kanske till Sthlm
på John Legend och i maj blir det nog Grekland lr Eypten.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Changes, everything changes=)

Mycket som kommer ske under detta år. Så spännande!! Weeee=)

Massa kärlek till dig stumpan!

ÄLskar dig!!

2009-01-22 @ 16:28:27
Postat av: Emma

det va jag som skrev=)

2009-01-22 @ 16:30:00
Postat av: Minna

Tack för kommentaren på bloggen, jag blev glad =)

Kul med uppdatering också från dig! XOXO

2009-01-22 @ 17:25:13
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Minnas mamma

Hej. Roligt att du också blivit med hund,vi har 2 st

Sydafrikanska BoerBoel(Mastiff) 1år och en 13veckor



fullt upp men kul Tessan har 2 st Landseer 1 1år

och en 16veckor hoppas du sett kort på Isak,grymt söt

nu 10veckor.Hoppas vi ses.Kram Karin

2009-01-23 @ 15:35:48
URL: http://[email protected]
Postat av: K

Hej Zandra såg dig i tidningen häromdagen :)

2009-02-03 @ 13:28:03
Postat av: Madde

nej men har du blogg , vad kul :)

2009-02-05 @ 00:57:37
URL: http://maddenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0