Dag ett och två.

Är alltså igång med fastan.
Varför?
För att få ut gifter och slaggprodukter,
rensa kropp å själ, och att få börja om.
Man säger den nya veckan att man ska bli
nyttig å röra sig mer men det händer inte.
Det var flera år sedan jag åt så dåligt som nu,
ingen frukt, inga grönsaker, pizza på jobbet å
desserter på jobbet m.m.
Har köpt ett paket som innehåller vitamindrycker,
the, buljong och schema.
Igår va det jobbigt på kvällen, idag på förmiddagen.
Imorn ska jag jobba, får se hur det går.

Ses.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-19 @ 20:52:05
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Renée

Jag hejar på dig gumman!

Vill veta mer om den där fastan. Ses?

Kram

2009-03-20 @ 11:58:37
URL: http://r85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0