Aftonens afton.

Hemma från Turkiet och allt har varit jätte
bra men otroligt, otroligt varmt.
Gör ett Kemer inlägg sen när jag fått ordning
på korten å så.

Schlager.
Tyckte inte Sverige hade så jätte bra bidrag
men hon var värd bätte placering än 21.
Jag ville Malta som kom på placering 22,
Island som kom 2:a och Azarb. som kom 3:a.
Ville absolut inte Norge!
Hemma hos mig var det schlagerafton,
med varma chips och vin.
Renée å Mikee kom med giutar och spel,
Anneli hade målat dig i Sveriges färger, Minna
kom med sin nya Magnus solstråle som hon var,
Ronny kom ochså vilket var roligt.
Jag är egentligen inte så stort fan av Giutar Hero men alla
andra är ju det så. Det är roligt när främlingar ska visa den
som har bästa skillsen och så kommer Daniel å sätter alla
record som redan är satta utan att verka överlägsen lr besserwisser,
då är det roligt men annars nje..





Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0