Glamour.

Idag hade vi glitter och glamour tema på jobbet,
eftersom vi har focus på festkläder.
Harde min svarta tunika med glittrig byst och
glitterspray i håret. Roligt att jobba i nåt som har på sig på
en ute kväll och komplimangerna rullade in. Sålde bra,
kom långt över budjet, alltså 15kr mer i timmen hela dagen.
Sen jobbade jag i köket på JRS.




Har iaf hittat den kamera jag vill ha (tror jag),
12megapixlar, 10 zoom, you tube läge, lååång batterilängd.
nu gäller det bara å kolla vilken affär jag vill ha den
ifrån och börja önska mig presentkort till jul.


Utång med Renee å Rebecca igår,
träffade Dave och Jacko ute ochså.
Riktigt bra kväll.


Nu ska jag somna med min älskling
på soffan till tv.n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0