Myyys.

Idag har jag köpt årets starkvinsglögg
för fösrsta gången i mitt liv.
Hittade även en glögg som hette Lucia chocklad
som jag köpte.
Längtar till advent, julpynt, julkort,
glögg och mysiga kvällar.
Vi har bestämt att vi ska baka lussekatter på 1:a advent och dricka
clementin glöggen. Sen lär man bjuda hem folk
varje advent som vanligt;)



På lördag har vi rock-tema på Cubus,
tips om hår och kläder?


Nu ska jag iväg på mitt första Afro-power-dance pass,
core är fullbokat varje vecka. Man kan boka 4 dagar innan och
även om jag är ute i god tid på torsdagen för att boka till måndag
så är det fullt. Om jag är vaken till efter tolv i natt ska jag fan
boka då.



Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0