Önskelista.

Till er som frågat, här är
min önskan till julafton.

Presentkort på:
*Vila
*Ikea
*Guldfynd (sparar till en ring)
*Djurmagasinet (vill köpa fler skär till trimmern,
dom koster mellan 500-600kr)

*Ny morgonrock, röd lr svart
*Päroncongac
*Ny kamera (presentkort på elgiganten)
*Locktång
*Sällskapsspelet Ticket to Ride.
*Pirates of the caribbean (alla 3)
*Flagga med Marilyn Monroe lr
nånting annat med henne

Ja.. det var väl det.
Önskar mig presentkort på resa
som jag fick föra året men vi ska in
å kolla resa den 18/19:e så vi får se vilket
resebolag jag kan önska mig från sen.

Vad önskar ni er?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smink:)

2009-11-10 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0