Down town.

Nu ska jag å Minna snart dra på
stan å dela ut flyers till clubkvällen
på Cubus ikväll.
Sen har jag lovat att bjuda på
varm choklad, bli nog kanske kaffe för mig för
jag tycker oftast dom får till dom för starka på fiken.




Måste även rekomendera denna produkt,
phc hårinpackning.

Detta är den bästa, har testat allt från billiga på
rusta till dyra hos frisören och denna för 75kr på Åhlens
är den bästa för mitt hår. Finns i lila å blå som betyder
olika till olika hår. Är man osäker så kan man köpa
engångförpackning för 20kr om man vill testa först.
Luktar himelskt ochså.




Denna vecka kommer gå sakta, vill åka nu!
Kanske blir en titt på unversitetet ochså eftersom
det är där Daniel ska plugga, får se.




Nu staden, sen tvätt, sen aqua bas, sen
möta upp anneli och renee tror jag för clubkvällen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0