Valet å kvalet.

Grattis till Renée som tagit körkort!
Idag blir det äntligen klippning hos Sandra,
bara topparna och klippa upp, lunch med min älskling på
staden.
Mamma fyller år idag så vi ska dit på pajbuffe. Jag å Daniel åker dit
tidigare för att ta en tur med hundarna så får Nikita
springa lös ochså.


Hittat några badräkter som jag vill ha till
mitt träningskort på badet som jag skriver på idag;)
Priserna är lite olika men den röda är min favorit.

.......250................399.................449..........599.........


Har börjat med lite nagelsmycken och
dekorationer, det är fint att ha snygga naglar när man står i kassan hela
dagarna, brukar själv uppmärksamma naglar och armband när
jag handlar. Finns med blommor sen har jag en karta med noter.
Jätte fint mot blått lack.

Igår vad det middag med Minna, grey´s som jag
fällde tårar till och Southland som jag somnade 10 sista min på.


*nu har byggarbetet gått förlångt,
nu gräver dom ochså, väsnas vart jag än ska gå, dom står med
sina stora maskiner mitt på gångvägar, hittar
ingen väg att slippa dom kl8 på morgonen när sminket
runnit och luggen står upp*


Kommentarer
Postat av: Minna

Jag gillar den rosa =)

2009-10-09 @ 07:25:31
URL: http://underbluesky.blogg.se/
Postat av: Z

ja det stod faktiskt mellan den rosa å röda, nu har jag beställt den röda;)

2009-10-09 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0