Vart kommar allt folk ifrån?

Idag har man jobbat, skulle jobba 12-16 bara men
tog på mig från 8 redan, så 8-16.
Sjukt mycke folk,
mamma kom å hälsa på, plus bror å jenny.

Skulle egentligen jobba på JackRabbit efter mitt
pass idag men som tur va blev det inte så.
Imoron tog jag på mig 2 extra timmar
vilket man gärna gör på en söndag eftersom
10-16, 6 timmar blir 12 eftersom det är 100% ob.

Igår blev det middag å nåt glas vin.
Alla åt olika, stark bläckfisk, stekt ris,
scampi på järnplatt, middag för två
och jag åt mongolisk buffe. Jätte gott,
krabba var helt klart den gladast nyheten och
godast i hela woken.
Blev the Rock efter men kvällen blev relativt tidig,
alla var trött efter middagen å jag skulle upp tidigt.
Minna å Grete kom å sa hej plus stt jag träffade
Renee å Dave utanför när vi skulle åka.
Maria sjuklingen körde;)
(och ne, David KAN inte vara seriös på kort)





När jag kom hem idag så kände jag hur trött jag var,
Daniel åkte iväg på nån fest å jag somnade kring sju till nio,
ut med nikita å nu ska jag lägga mig på soffan å kolla på avsnittet
av true blood som jag somnade till förut.

Saknar att umgås, har bara jobbat nu
så spelkväll i veckan SKA det bli, Anneli är inte svår
att övertala.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0