Spritter i kroppen.

Nu har jag landat lite sen beskedet
om Cubus.
Firade med att gå upp till Anneli å äta pecan-nötglass,
sen hem å dricka nåt glas vin;)
kontraktet kom idag.
Tack alla för sms och grattiskomentarer!

Men nu kommer alla andra funderingar.
Snygga kläder varje dag på jobbet, smink
och snygga/sköna skor att jobba i. Accossoarer
i massor ska inskaffas. En hel
outfit vissa dagar, vissa dagar bara para ihop
nåt som är snygg, fixa håret varje morgon
och kanske bleka utväxt eller färga allt brunt?
Ja.. alla tankar snurrar.
Men jag tycker det är roligt att fixa å trixa
med smink å kläder men nu är det ett måste liksom,
upp tidigt varje morgon, men fan vad spännande.

Behöver nya skor, har ett par stövlar med
låg skön klack men dom har gått sönder
lite på ovansidan av foten.
Mina ballerina är utslita, älskar dom så mycket
så jag har inte kunnat göra mig av med dom.
Inköpa nytt alltså.

Jobb skor?


Jobbklänning?



Vill ha lite nytt i almänhet


Kommer jobba kvar på Jackrabbit lite,
eftersom det inte är en heltid
eller hitta ett annat extra jobb,
är så sjukt less där. Ska jobba ikväll
sen kommer inte jag jobba där på nästan två
veckor för det blir fullt upp på Cubus fram till Oktober.
Åh vad spännande! Invgning den 25:e september, ses där då.

Igår var det höstens varmaste dag,
jag å Nikita gick långpromenad till jobbet,
solade på uteserveringen å drack kaffe.

Igår var det spelkväll hos Anneli med
Ronny å Daniel, plus att Maria kom
på slutet. En cider slank ner å lite vitt vin.
Så sjukt roligt spel, ingen ville sluta
spela fast nästan alla skulle upp tidigt.
Vill spela på tordag ochså;)


Nu måste jag göra mig iordning för
jobbet, blä.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lite sen, men jätte mycket grattis. Tror du kommer passa in där. Dessutom klär du dig snyggt vart du än ska! :D

2009-09-16 @ 15:48:14
URL: http://tensby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vännen! Men är ändå nervös plus att jag behöver lite nytt i gearderoben.

2009-09-16 @ 16:30:08
Postat av: Linnea

tycker den där grå klänningen o ett par lårhöga stövlar vore skitfint!

2009-09-16 @ 20:04:18
Postat av: Sara

Ja jag är också heltänd på de höga stövlarna, de fanns överallt i Malmö!! mig kommer du att få se där flera gånger, gillar Cubus som fan! :) Du kommer att passa där som handen i handsken!!

2009-09-17 @ 08:55:01
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, tack.

2009-09-17 @ 09:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0