Kryssning.

Imorn bär det av till Södertälje för att fira Jessica
som fyller 30år!
Jag ska köra, två ska hoppa på i Norrköping.
Vi käkar lite middag och dricker lite vin, sen för
pendelns oss till hamnen och vi hoppar på party
båten Galaxy.



Idag har jag varit ledig så Daniel å
jag åt god lunch på stan och jag gjorde lite ärenden.
Nikita som inte alls brukar hålla på så,
bet av klacken på min nya skor, visst dom va inge
dyr alls men delv ändå skit besviken på henne.
Idag gick jag till Skopunkten utan kvitto och sa att klacken
gick av första gången jag gick i dom,
fick nya direkt:)

Min baseboll jacket har ju blivit
defekt då det har lossnat knappar,
köpte ju den i juni och har använt den några gånger
och idag gick jag till Gina utan kvitto
och jag fick en ny;)
En bra dag alltså.


Nu måste jag fixa det sista med packningen,
smycken som ska med, bruna linser, kamera,
minneskort, sov kläder, vin, party klänning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0